Вгору

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Time school Time schoolTime schoolTime schoolTime schoolTime school

121994620 427247468258558 6785879993118510098 n15- 16 жовтня 2020 року в Рівненській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №28 було проведено з учнями 1-4 класів бесіди «Безпека в Інтернеті», для учнів 5-6 класів – уроки «Я знаю, як спілкуватись в Інтернеті # не ведусь», 7-8 класів – уроки «Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?», квест «Тест Білборда та кохання в Інтернеті», 9- 11 класів – уроки «Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?», квест «Тест Білборда та кохання в Інтернеті».


Відповідно до запропонованих авторами Світланою Дмитренко, головним редактором, Анною Козловою, керівником напряму «Психологія» Видавничої групи «Шкільний світ», Анастасією Дьяковою, національним експертом із захисту дітей від насильства, засновником проєкту stop-sexтинг, матеріалів учнів було поінформовано, що сучасні технології дозволяють їм надіслати своє зображення інтимного змісту, якщо у них є пристрій з камерою та доступ до Інтернету.122038005 491085328514407 8436744133331385232 nНа перший погляд, це може здаватися жартом, проте наслідки такого вчинку для дитини дуже небезпечні. Часто світлини та відео потрапляють в Інтернет, де швидко й безконтрольно розповсюджуються між користувачами (у соціальних мережах та чатах класу), що призводить до кібербулінгу дитини (знущання й глузування через сучасні засоби комунікації), а потім і до агресивного переслідування в учнівському колективі, виникнення проблем в освітньому процесі. Такі дії призводять до травмування психіки дитини, підривають її довіру до людей, які оточуюють, створюють проблеми в побудові стосунків у майбутньому (можуть стати серйозною перешкодою для самореалізації в дорослому житті, у пошуку роботи), можуть потрапити на сайти з дитячою порнографією.122167186 353741022409186 5608349166817929119 n Секстинг, який стає все більш популярним серед підлітків, є нерозумінням зв’язку між реальним та віртуальним життям, наявності ризиків. Важливо знати, як правильно діяти в такій ситуації. Правила реагування було прийнято під час роботи в групах, обговоренні «Правда чи ні» та квесту, метою якого було дати уявлення про необхідні дії у разі підозри чи виникнення онлайн-грумінгу чи сексторшену.122162033 774061653436150 7521725624242799488 nПереглянувши рекомендовані слайди, учні зробили такі висновки:
1) при наявності інтимних світлин, відео в мережі Інтернет необхідно їх видалити на своєму пристрої та на всіх інших, де вони можуть бути розміщені (виготовлення та розповсюдження таких матеріалів – протизаконне й передбачає кримінальну відповідальність);
2) негайно зробити принтскрін Інтернет-сторінок (будуть доказом для поліції);
3) звернутися до служби підтримки соціальних мереж (разом з батьками звернутися в поліцію або кіберполіцію міста);
4) за психологічною підтримкою можна звернутися на гарячу дитячу лінію 116 111.
Одним із важелів вирішення ситуації є залучення батьків дитини до цієї роботи. Лише батьки можуть підтримати, заспокоїти, подякувати за довіру (дуже важливо – розповісти про проблему) та діяти відповідно правил.


С.Гуменюк, практичний психолог
Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів №28

Copyright © 2024 ЛІЦЕЙ №28 Rights Reserved.