Вгору

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
Time school Time schoolTime schoolTime schoolTime schoolTime school

ЗВІТ

діяльності учнівського самоврядування

Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 28

 за 2016-2017 н.р.

Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис окремої особистості. Саме за таким принципом працювало учнівське самоврядування Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 28 на протязі 2016-2017 н. р.

Учнівське самоврядування – це виборні органи учнівського колективу, яким члени шкільного колективу доручають планувати, організовувати громадські справи, розподіляти доручення між школярами, перевіряти їх виконання, координувати та об’єднувати роботу всього шкільного парламенту.

Завданням учнівського самоврядування є реалізація програми «Національно-патріотичного виховання учнівської молоді Рівненщинина 2008 – 2020 роки» та моделі випускника школи за ключовими лініями:

-          ціннісне ставлення до людей, родини;

-          ціннісне ставлення до суспільства, держави;

-          ціннісне ставлення до праці;

-          ціннісне ставлення до природи;

-          ціннісне ставлення до мистецтва;

-          розвиток навичок самоорганізації, самовдосконалення, самореалізації на благо собі і своїм ровесникам, своїй родині, школі, громаді села, народу України;

-          захист прав дитини, учня, людини;

-          оволодіння навичками управління, створювання та реалізації проектів;

-          згуртування учнів школи для добрих, корисних, цікавих справ, розвитку їх творчих здібностей

Протягом навчального року робота учнівського самоврядування була ефективною. Фракції працювали на належному рівні та допомагали в організації виховної роботи школи.

Перше завданням шкільного колективу на початку навчального року – це вибори Президента школи. Вибори пройшли за всіма правилами та вимогами. Президентом школи став Дерезенко Михайло учень 11-А кл. В кінці вересня було повністю сформовано склад учнівського самоврядування.

У парламенті діяло шість фракцій. Діяльність учнівського самоврядування здійснювалося за чітко складеними планами засідань учнівського самоврядування та кожної фракції. Засідання проводились щомісяця, на яких вирішувалися питання підготовки до свят, інших заходів питання, пов’язані з роботою шкільного парламенту

Учні, які входили до складу шкільного парламенту, набули вже деякого досвіду в плануванні роботи. Уміння планувати та організовувати роботу шкільного колективу показали Кондрачук Ірина, Володько Мар’яна , Коваль Андрій, Сорока Владислав, Дерезенко Михайло, Свідер Анна, Сологуб Софія, Чиж Анастасія, Ломанюк Дарина.

Лідери учнівського самоврядування протягом семестру організовували ряд загальношкільних форм виховної діяльності, а саме:

- інформаційну акцію «День миру»;

- традиційну благодійну акціу «Турбота»;

-конкурс-огляд «Моя хвилина слави»;

-виставку-конкурс «Осінній вернісаж»;

- традиційний конкурс «Міні-мсі»;

- благодійну акцію «Допомагати легко»;

-  тематичні лінійоки;

- допомога у підготовці та проведенні предметних тижнів

- допомога в організації та проведенні другої річниці з нагоди відзначення Революції Гідності;

- традиційний фестиваль-конкурс «Жарт-птиця»;

- традиційні зимові благодійні акції «На крилах янгола», «Діти-дітям», «Доброго Різдва»;

- допомога та організація заходів з ушанування пам’яті героїв Небесної Сотні та подій на майдані;

- традиційний Шевченківський тиждень;

- допомога у підготовці та участі у загальноміському Великодньому ярмарку «Максе, живи!»;

- допомога у проведенні та підготовці показового дня цивільного захисту;

- допомога в організації загальношкільного відзначення Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні;

- допомога в організації та проведенні загальношкільного свята «Знань і Творчості»;

Допомога у проведенні загальношкільної лінійки «Останнього дзвоника».

Фракція «Охорона здоров’я та спорт» допомагала в організації заходів до дня боротьби зі СНІДом; провела інформаційну перерву «Зупинимо СНІД!». Працювала над постійним інформуванням учнів про спортивні заходи, що проводилися у школі; організовувала спортивне виховання учнів; пропагувала здоровий спосіб життя; організовувала змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до участі в спортивних змагань, шкільних та міських.

Фракція «Дисципліна і порядок» перевіряла чергування учнів. Проводила загальне оцінювання прибирання класів та висвітлювала дані перевірки на у звіті роботи фракції; контролювала дисципліну та порядок, відвідування учнями школи; коригувала поведінку учнів, що порушували внутрішкільний контроль; призначала відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи; контролювала дотримання учнями Статуту школи

Фракція «Дозвілля» дуже активно і плідно працювали на протязі навчального року. Надавали допомогу у проведеннях класних свят. Проводили активну роботу щодо залучення учнів до різних форм виховної діяльності, шкільних, свят. Працювали над постійним інформуванням учнів про визначні події шкільного життя; організовували естетичне виховання учнів; пропагували здоровий спосіб життя; організовували змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, спортивно-оздоровчих заходів, оглядів конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення актової зали.

Фракція «Наука і освіта» брала активну участь у підготовці загальношкільного дебатного турніру «ПРЕС». Допомога вчителям у підготовці тематичних заходів щодо відзначення важливих ювілейних дат. Допомагали у проведенні загальношкільного дебатного турніру «ПРЕС». Організація та допомога у проведенні заходів присвячених Дню української писемності. Підготовка та проведення заходів присвячених Шевченківським дням.

Фракція «Інформація» забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності. Допомагає у проведенні книжкових місячників, тижні, бібліотечні виставки. Допомагає у підготовці випуску інформаційних стіннівок; висвітлює інформацію на сайті школи та інформаційному віснику «Прості істини» Працювали над постійним інформуванням учнів про визначні події шкільного життя

Фракція «Милосердя»Організація і проведення традиційної благодійної акції «Турбота». Участь в благодійній акції «Не втрачай надії» (до Дня інваліда). Організація та допомога у проведенні шкільного конкурсу озеленення навчальних кабінетів «Школа – мій рідний дім.Участь у традиційних зимових благодійних акціях «Співучасть у долі дитини», «На крилах янгола», «Діти-дітям», «доброго Різдва». Участь у благодійній Великодній акції «Максе, живи!!!».Акція підтримки «Покоління, яке пережило лихоліття війни».Оформлення матеріалів на сайт школи.Участь у благодійних акціях.

Самоврядування – це ретельний безперервний процес залучення учнів до суспільних справ. Учнівське самоврядування робить життя школи змістовним, насиченим, цікавим. Маючи діючу модель учнівського самоврядування, наша школа, не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру, порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному.

Учнівське самоврядування на протязі 2015-2016 н.р. працювало на достатньо дієвому рівні, хоч були досягнення, та ще є недоліки. Найголовніше завдання на наступний навчальний рік полягає в тому, щоб робота учнівського самоврядування була направлена так, щоб від рівня, коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми до того рівня коли рішення, що приймаються з ініціативи дітей під керівництвом дорослих.

Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.

Завдання учнівського самоврядування на 2017-2018 н.р.

-         Продовжити роботу формуванню нового українця, що діє на підставі національних та європейських традицій.

-         Формувати повагу до прав людини, верховенства права.

-         Поєднання в роботі самоврядування демократії і відповідальності.

-         Утвердження проектного планування на всіх рівнях учнівського самоврядування.

-         Пошук нових форм організації.

-         Пошук нових форм мотивації всіх учасників НВП до виконання проектів, програм розвитку громадянськості, патріотизму, волонтерства, відповідальності, усвідомлення своєї роль в наближенні України до європейських цінностей.

-         Формування ключових компетентностей особистості, прагнення підвищення продуктивності уроків, виховних заходів.

-         Забезпечення зразкової поведінки, ведення здорового способу життя, виконання спортивного режиму.

-         Розвиток лідерства. Формування лідера.

-         Підвищення правової, політичної, художньої, екологічної культури.

-         Забезпечення наступності розвитку самоврядування в школі.

Педагог-організатор                                                                    Г. Росінська

Copyright © 2018 ЗОШ №28 Rights Reserved.